Beetje text...

Plaats hier je eigen lyrics of songs.
Plaats reactie
PeterPan
Unsigned Hype
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-06-2018 13:38

Beetje text...

Bericht door PeterPan » 21-06-2018 13:54

[Refrein]
Ik heb geen spijt over de dingen die we deden,
Want in onze levens moesten we racen om te eten.
Niemand nam ons aan, 16 jaar zonder baan
Dus we zijn aan het strijden om te overleven

[Rap :: Peter Pan]

Broertje ik heb veel gezien, broertje ik heb veel gedaan. Maar als je de dingen had gezien die ik had gedaan kijk je er anders tegen aan, want we deden niks zonder reden.

Mama en me broers hadden honger, dus ik moest wel rennen voor die eten. Was vaak buiten en ik dee alsof mama en de rest het niet weten, maar ze wisten dondersgoed wat we deden.

En de bajes ging ik in en uit, youngboys schijt komen dwars door je voorruit. Runde de wijk in de drogagame stonden wij vooraan, maar de tijden zijn veranderd. Me vrouw verliet me en me hard is verkankerd, me woede komt er uit maar me chill is verankerd.

Het enigste waar ik nog aan denk is geld, voor mezelf ben ik me eigen held. Ben opzoek naar een miljoen, niet mijn wederhelft.

Hier geloven wij in de heer, ben niet meer opzoek naar die plus maar naar die keer. Mama zegt me kleine jongen gedraag je is een keer, maar zodra ik de deur uit stap dan doe ik die shit weer.

Gevoelens in me maag alles gaat tekeer, adrenaline als ik je grijp bij je kraag ik zweer karma pakt me is een keer

Plaats reactie