Oordeel?

Plaats hier je eigen lyrics of songs.
Plaats reactie
PeterPan
Unsigned Hype
Berichten: 4
Lid geworden op: 21-06-2018 13:38

Oordeel?

Bericht door PeterPan » 21-06-2018 13:46

Mama, sorry. Ik weet dat ik niet het kind ben dat je wilde dat ik was, dagen liepen all raar toen ik moest zitten in de klas.

Want ik was daar niet, was destructief bezig op de streets, had een mentaliteit van ik pak alles of ik pak niets.

Maar ik ben slimmer geworden, heb nog altijd zorgen maar ik ga zorgen dat ik ga winnen mama. Met jou kracht lukt dat mama

Want papa was er niet voor ons en je runde alles zelf, je ging altijd all in gaf nooit de helft. Naar jou kijk ik op mama, want geen vrouw zoals jou is sterk

Je had me liever gezien met een diploma en normale klanditie, maar ik kan niet als een slaaf werken heeft te maken met trots en niet ambitie.

Dee domme dingen en kwam vaak in aanraking met politie, zat te huilen in een cel om jou maar vanaf toen ik haatte justitie.

Elke dag begint voor mij hetzelfde, je weet hoe het loopt mama ik ben nu buiten maar straks misschien binnen.

Was 15 we hadden schijt en de gang kwam door je voorruit binnen, maakt niet uit hoeveel lawaai die shit maakte.

Hoeveel kinderen we in je buurt bang maakte, we hadden honger en we waren aan het jagen.

Mama sorry dat ik je tranen heb gegeven, maar mijn liefde voor jou is hetgene wat mij heeft gedreven, en als ik zeg dat ik echt alleen van jou hou is dat niet overdreven

Plaats reactie