Wat mist er nog op de site?

Wat vind je van de site? Suggesties en tips zijn altijd welkom. Ook worden hier de site-updates gemeld.
Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 23-04-2011 15:24

deze hoort nog bij Live At VooDoo Festival: http://bit.ly/fTET1M
lose yourself.
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 01-05-2011 18:24

waarom staat "Fast Lane" niet op de hoofdpagina...?
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

Lucky-Lolz
Unsigned Hype
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2011 21:55

Bericht door Lucky-Lolz » 11-05-2011 19:08

-maak een quiz welk liedje van em past het best bij jou.
-breid zijn biografie uit kijk op wikipedia enz. daar staat de bio uitgebreider ofzow??
-er zijn mensen die kunnen tekenen bijv. me laat tekeningen insturen en zet die op de site? zoek veel plaatjes van em en zet op de site
ik post zow nog meer moet eff weg xD
Vrouw/Meisje, tiener, eminem, muziek, paarden, streetdance, lolz, hyperheid, leveloosheid, crazy (ik dan eah)

Lucky-Lolz
Unsigned Hype
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2011 21:55

Bericht door Lucky-Lolz » 11-05-2011 20:37

of ga allerlei feiten enz. op de site zetten bv. in huize mathers mag niet gescholden worden terwijl het in zijn liedjes is: fuck dit Fuck dat.
em heeft ook strips gemaakt (kan je online downloaden -ik weet eff niet meer waar- en die zet je er dan op)
en dat spel van hem kan je ook gwn op je eigen site zetten
enz.
Vrouw/Meisje, tiener, eminem, muziek, paarden, streetdance, lolz, hyperheid, leveloosheid, crazy (ik dan eah)

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 11-05-2011 21:00

Lucky-Lolz schreef:of ga allerlei feiten enz. op de site zetten bv. in huize mathers mag niet gescholden worden terwijl het in zijn liedjes is: fuck dit Fuck dat.
em heeft ook strips gemaakt (kan je online downloaden -ik weet eff niet meer waar- en die zet je er dan op)
en dat spel van hem kan je ook gwn op je eigen site zetten
enz.
Strips? Spel? Die ken ik niet?

Welkom op het forum trouwens :)
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

Lucky-Lolz
Unsigned Hype
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2011 21:55

Bericht door Lucky-Lolz » 11-05-2011 21:11

ow bedankt,
ja voordat eminem rapte heeft ie strips gemaakt en die heeft hij een paar jaar geleden online gezet en hij is best wel gameverslaaft hij was op twitter over zijn nieuwe highscore bij donkeykong aan het opscheppen hij hoort nu bij de top 9 ter wereld in het spel (staat op ander forum) enne toen heeft hij dus zelf ook een spel gemaakt geen idee hoe het heet maar ik heb heel veel biografieen van hem gelezen en in eentje staat dat hij een simpel spel heeft gemaakt online en die kan je heel makkelijk op je site zetten, ik ben nog bezig met biografieen lezen dus als ik hem weer tegen kom zet ik de url hier op okey??
Vrouw/Meisje, tiener, eminem, muziek, paarden, streetdance, lolz, hyperheid, leveloosheid, crazy (ik dan eah)

Rubert
Role Model
Berichten: 529
Lid geworden op: 16-12-2010 21:04

Bericht door Rubert » 11-05-2011 22:25

Ik stond met mario en sonic op de olympische winter spelen op nds met extreem snowboarden 4e van wereld :D

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 12-05-2011 08:10

Rubert schreef:Ik stond met mario en sonic op de olympische winter spelen op nds met extreem snowboarden 4e van wereld :D
Psh, ik sta eerste van de wereld... In wat dan ook... Yes desciple, I am God. :)
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 12-05-2011 16:10

D-Tagz schreef:
Rubert schreef:Ik stond met mario en sonic op de olympische winter spelen op nds met extreem snowboarden 4e van wereld :D
Psh, ik sta eerste van de wereld... In wat dan ook... Yes desciple, I am God. :)
*darth vader stem* D-Tagz, I'm your father.

dus jij bent jezus :lol:

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 13-05-2011 04:47

tommmy-c schreef:
D-Tagz schreef:
Rubert schreef:Ik stond met mario en sonic op de olympische winter spelen op nds met extreem snowboarden 4e van wereld :D
Psh, ik sta eerste van de wereld... In wat dan ook... Yes desciple, I am God. :)
*darth vader stem* D-Tagz, I'm your father.

dus jij bent jezus :lol:
Dat kan niet. Ik was God al. En er gaat niks boven God. Behalve D-Tagz dan.
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Plaats reactie