Rob P nieuwe moderator!

Als er belangrijke zaken zijn met betrekking tot het forum, worden ze hier geplaatst. Be sure to check them out!
Plaats reactie
D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Rob P nieuwe moderator!

Bericht door D-Tagz » 17-05-2011 02:00

Vanaf heden is Rob P de nieuwste crewmember van ons forum.

SlimShadyNL zal wat meer naar de achtergrond treden, en we hebben gisteren bij de Ajax-huldiging annex stafmeeting besloten dat Rob P dé kandidaat is voor het nieuwe modschap.

Ik denk dat het voor zich spreekt dat Rob P een gigantische nieuwsbron op het forum is, en jullie zullen het allemaal met me eens zijn dat Rob een toegevoegde waarde is voor het forum. Rob heeft vanaf zijn aanmelding ontzettend zijn best gedaan, en hij is volgens de statistieken ook veruit de meest actieve poster op het forum.

Let wel: Het forum is nog steeds eigendom van SlimShadyNL, en Bas zal niet compleet van het forum af zijn. Hij is nog steeds forumbeheerder en zal nog steeds, zij het minder, online zijn.

Rob P, gefeliciteerd met je nieuwe status, and may the force be with you, my young Padawan ^_^
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Re: Rob P nieuwe moderator!

Bericht door Rob P » 17-05-2011 07:35

D-Tagz schreef:Vanaf heden is Rob P de nieuwste crewmember van ons forum.

SlimShadyNL zal wat meer naar de achtergrond treden, en we hebben gisteren bij de Ajax-huldiging annex stafmeeting besloten dat Rob P dé kandidaat is voor het nieuwe modschap.

Ik denk dat het voor zich spreekt dat Rob P een gigantische nieuwsbron op het forum is, en jullie zullen het allemaal met me eens zijn dat Rob een toegevoegde waarde is voor het forum. Rob heeft vanaf zijn aanmelding ontzettend zijn best gedaan, en hij is volgens de statistieken ook veruit de meest actieve poster op het forum.

Let wel: Het forum is nog steeds eigendom van SlimShadyNL, en Bas zal niet compleet van het forum af zijn. Hij is nog steeds forumbeheerder en zal nog steeds, zij het minder, online zijn.

Rob P, gefeliciteerd met je nieuwe status, and may the force be with you, my young Padawan ^_^

Thanks man, ben vereerd :P
En het valt inderdaad op dat Bas wat minder online is.
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 17-05-2011 15:02

Gefeliciteerd man :D

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 18-05-2011 19:51

Gefeliciteerd man!
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 22-05-2011 20:59

Nu kan ik overal aanpassen enzo zie ik?
en heey, ineens een nieuw forum onderaan! :P
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

Plaats reactie