Zinloos geweld

Verandert de maatschappij? Terrorisme, geweld, oorlog... Wat blijft er over?
D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 02-11-2010 21:22

stancu_ schreef:
D-Tagz schreef:Haha nee, die telt niet :P
Hahaha beetje jammer, het had wel een goed doel :oops:
maar genoeg hierover het gaat niet over zinloos geweld.

ook al heeft de politie en de ME er ook wel eens een handje van om zomaar mensen te gaan slaan. Dat heb ik laatst meegemaakt bij de wedstrijd tegen FC Twente.

Ik stond bij de tram halte, toen de ME in eens mensen gingen slaan ook onschuldige mensen die uit Pathe (bioscoop) kwamen werden geslagen zelfs een vrouw die zwanger was werdt bijna geraakt, gelukkig gingen ze daar nog voor staan. Politie is je beste vriend zeggen ze dan zo niet!
Ik hoor dat soort dingen idd vaker... Ik zie ME ook bij de ArenA vaak met vet gespannen agressieve koppen staan... Bah, als ik ergens een hekel aan heb is het geweld... Als ik beef met iemand heb, ik praat het uit, of ik maak een track, maar ik zou nooit iemand slaan...
Shano schreef:Mn broer werd een keertje van achter op zn hoofd geslagen werd bewusteloos, GELUKKIG niks gebeurt, ook zinloos geweld, als wat gebeurt zou zijn zou ik die gast serieus zijn gaan vermoorden..
Heb idd zelf iets vergelijkbaars meegemaakt... In Lelystad hebben we van die hoge bruggen die over de dreven heen gaan, en om daar op te komen moet je bergop, en eraf bergaf... Was er een jongen, compleet in het zwart gekleed, op een zwarte scooter, met de motor uit kwam hij naar beneden rollen, bergafwaarts, en sloeg me vol op mn mond. Alles onder het bloed, litteken zit nog in mn bovenlip. Maar het valt in het niet bij Purl natuurlijk...

En over het laatste gedeelte... Wat schiet je ermee op om wraak te gaan nemen? Jij neemt wraak op hem, een vriend van hem neemt wraak op jou, een vriend van jou neemt wraak op hem, en zo is een domino-effect in gang gezet. Je schiet er echt geen drol mee op om vuur met vuur te bestrijden... Ik begrijp de woede natuurlijk. Die voel ik ook naar de moordenaar van Purl, of naar die gozer die mij sloeg, maar je moet boven geweld staan...
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Menime
Soldier
Berichten: 254
Lid geworden op: 27-10-2010 12:24

Bericht door Menime » 02-11-2010 21:28

die jongen die mn broer sloeg was ook een jongen op een scooter,
maar jah, je hebt wel gelijk, maar ik denk dat ik dan mezelf niet onder controle heb.. :s
Middle finger stuck on fuck.

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 02-11-2010 21:34

Die controle zou je moeten vinden... Niet alleen voor jou, maar ook voor de veiligheid van je vrienden...
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Menime
Soldier
Berichten: 254
Lid geworden op: 27-10-2010 12:24

Bericht door Menime » 02-11-2010 21:39

Ja, klopt.
Middle finger stuck on fuck.

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 02-11-2010 21:41

ik ben het eens met D-Tagz, maa rik snap Shano ook wel. Ik zou ook opkomen voor mijn vrienden als hun ruzie hebben enzo.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

Menime
Soldier
Berichten: 254
Lid geworden op: 27-10-2010 12:24

Bericht door Menime » 02-11-2010 21:48

stancu_ schreef:ik ben het eens met D-Tagz, maa rik snap Shano ook wel. Ik zou ook opkomen voor mijn vrienden als hun ruzie hebben enzo.
ja, ik word al helemaal gek als mn vrienden worden geslagen, of uitgescholden..
En dan familie, familie is echt 1000 x belangrijker voor mij!
Middle finger stuck on fuck.

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 02-11-2010 21:51

Shano schreef:
stancu_ schreef:ik ben het eens met D-Tagz, maa rik snap Shano ook wel. Ik zou ook opkomen voor mijn vrienden als hun ruzie hebben enzo.
ja, ik word al helemaal gek als mn vrienden worden geslagen, of uitgescholden..
En dan familie, familie is echt 1000 x belangrijker voor mij!
Familie is voor mij het belangrijkste, maar je moet niet tegen mijn vrienden gaan beginnen, want daar kan ik echt niet tegen. Vrienden betekenen gewoon veel voor me, ik zal ze ook nooit laten vallen, behalve als ze zelf dom gaan doen, dan ben ik er wel erg makkelijk in, maar dan doe ik ook nog vrij weinig voor ze.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 02-11-2010 21:53

Dat zeg ik er ook bij he :P Ik snap de woede... Ik ben persoonlijk alleen ten aller tijden tegen geweld...
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Menime
Soldier
Berichten: 254
Lid geworden op: 27-10-2010 12:24

Bericht door Menime » 02-11-2010 21:59

D-Tagz schreef:Dat zeg ik er ook bij he :P Ik snap de woede... Ik ben persoonlijk alleen ten aller tijden tegen geweld...
ik ook, maar als mensen met geweld gaan beginnen...
Middle finger stuck on fuck.

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 02-11-2010 21:59

Shano schreef:
D-Tagz schreef:Dat zeg ik er ook bij he :P Ik snap de woede... Ik ben persoonlijk alleen ten aller tijden tegen geweld...
ik ook, maar als mensen met geweld gaan beginnen...
Dat heb ik ook ik zweer geweld af, maar als mensen eenmaal gaan beginnen kunnen ze wat terug verwachten.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

Plaats reactie