Nick Cannon

Hier kun je alles kwijt over Eminem. Geruchten, nieuws, discussies... noem het maar op.
Plaats reactie
Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Nick Cannon

Bericht door Burny » 08-01-2012 22:11

dat dus

mijn enige info:
Voor ik het vergeet, Nick Cannon is in levensgevaar. Iets met zijn nieren.
Dat heeft Mariah Carey zelf getweet en zelfs ziekenhuis foto's op haar website gezet.
Ik vond het lullig om het een funfact te noemen, maar there you go.. now you know.


Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 08-01-2012 23:16

Please pray for Nick as he's fighting to recover from a mild kidney failure. #mybraveman http://t.co/ZtH2kIOV

Thank you everyone for all the love & concern. (Cont..) http://t.co/H7zDtoIY

Nick is in stable condition with a good prognosis, hopefully he'll be discharged within 2 days. As always he's laughing and in good spirits.



Valt wel mee zo te zien.
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 08-01-2012 23:18

Vond Nick funny in Wild'n Out...
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 09-01-2012 08:47

Mariah: Nick Cannon dit weekeinde naar huis

Mariah Carey hoopt dat haar man Nick Cannon dit weekeinde het ziekenhuis mag verlaten. De 31-jarige acteur en komiek werd woensdag opgenomen met nierproblemen.
Mariah: Nick Cannon dit weekeinde naar huis

Mariah Carey hoopt dat haar echtgenoot Nick Cannon dit weekeinde het ziekenhuis mag verlaten. De 31-jarige acteur en komiek werd woensdag opgenomen met nierproblemen.

Nick Cannon heeft vrijdagnacht een operatie ondergaan. "Ik ben net terug uit de operatiekamer en was wakker tijdens de hele procedure", twitterde de komiek zaterdagochtend. "Ik sterk nu aan en word sterker dan ooit tevoren." Ook Mariah Carey, die vorig jaar beviel van een tweeling, merkt dat het beter gaat met haar man. "Zoals altijd maakt hij grapjes en heeft hij goede zin", twitterde de 41-jarige zangeres. "Nick is stabiel en de vooruitzichten zijn goed. Hopelijk mag hij een dezer dagen naar huis."

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 09-01-2012 08:47

Topictitel veranderd.

Plaats reactie