PVAVK

De verkiezingen, de partijen. VVD, PvdA of toch GroenLinks?
Parasja
Unsigned Hype
Berichten: 88
Lid geworden op: 10-11-2011 19:30

Bericht door Parasja » 07-12-2011 10:10

Burny schreef:Wiet krijg je thuisbezorgd, elke dag
Hoeren worden afgeschaft, vrouwen zijn geen objecten die je kunt betalen.
Wel komt er eens per week een aardige dame exclusief kledij om een praatje te maken.
Helemaal mee eens! (:
Soon as my flow starts, I compose art, like the ghost of Mozart; Stay away frome me cause I am dancing to quite a different drumbeat- Eminem, Relapse.

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 07-12-2011 11:15

Prostitutie afschaffen kan ook een hoop problemen veroorzaken. Denk aan verkrachtingen door seksueel wanhopige mannen die nu nog naar de hoeren kunnen, maar straks gewoon willekeurige vrouwen pakken in steegjes.

Tel daarbij op dat we een hele hoop toerisme, en dus ook inkomsten, gaan mislopen. Nederland heeft het Britse geld juist nu erg hard nodig :P.

Wel moet je af van gedwongen prosti's. Elke vrouw moet zelf beslissen of ze hun lichaam willen verkopen.

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 07-12-2011 12:53

SlimShadyNL schreef:Prostitutie afschaffen kan ook een hoop problemen veroorzaken. Denk aan verkrachtingen door seksueel wanhopige mannen die nu nog naar de hoeren kunnen, maar straks gewoon willekeurige vrouwen pakken in steegjes.

Tel daarbij op dat we een hele hoop toerisme, en dus ook inkomsten, gaan mislopen. Nederland heeft het Britse geld juist nu erg hard nodig :P.

Wel moet je af van gedwongen prosti's. Elke vrouw moet zelf beslissen of ze hun lichaam willen verkopen.
Dat zeg ik :P
Parasja schreef:
Burny schreef:Wiet krijg je thuisbezorgd, elke dag
Hoeren worden afgeschaft, vrouwen zijn geen objecten die je kunt betalen.
Wel komt er eens per week een aardige dame exclusief kledij om een praatje te maken.
Helemaal mee eens! (:
By the way, ik heb dat nergens beweerd he... ;)

En Burny, er zijn ook mannelijke prostituees, JIJ associeert prostituees met vrouwen... :P Busted brah :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Bericht door Burny » 07-12-2011 17:31

Sorry ik ben vergeten dat ik als politicus mijn hetero ik moet verstoppen, en de metrosexuele hoed op moet zetten..

Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Bericht door Burny » 07-12-2011 17:31

ik heb trouwens geen flauw idee wat metrosexueel inhoud

Parasja
Unsigned Hype
Berichten: 88
Lid geworden op: 10-11-2011 19:30

Bericht door Parasja » 07-12-2011 17:41

Ik vind dat je dan het probleem verschuift naar de prostituees, terwijl het een probleem is van die sexueel wanhopige mannen. Meer dan de helft van die prostituees worden gedwongen om hun ''werk'' te doen. Dat is heel moeilijk te controleren of ze gedwongen zijn of niet. Zelfs als ze gedwongen zijn zeggen ze alsnog dat ze het vrijwillig doen omdat hun pooier hun anders bont en blauw slaat of erger..

Daarnaast kunnen we genoeg geld uit ander toerisme halen dan van prostitutie.

@ Patrick: Dat zeg ik ook niet, maar je zegt wel dat je naar de hoeren wilt. Ik vind dat een foute instelling.

Er zijn vooralsnog meer vrouwelijke dan mannelijke prostituees hoor.
Soon as my flow starts, I compose art, like the ghost of Mozart; Stay away frome me cause I am dancing to quite a different drumbeat- Eminem, Relapse.

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 07-12-2011 17:57

Burny schreef:ik heb trouwens geen flauw idee wat metrosexueel inhoud

Gewoon manwijf :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 07-12-2011 18:12

Parasja schreef:Ik vind dat je dan het probleem verschuift naar de prostituees, terwijl het een probleem is van die sexueel wanhopige mannen.
Ik vind vrouwen die het vrijwillig doen helden. Natuurlijk ligt de fout bij die mannen, maar de oplossing bij die vrouwen. Heb meer respect voor prostituees als voor breezersletjes.
Meer dan de helft van die prostituees worden gedwongen om hun ''werk'' te doen. Dat is heel moeilijk te controleren of ze gedwongen zijn of niet. Zelfs als ze gedwongen zijn zeggen ze alsnog dat ze het vrijwillig doen omdat hun pooier hun anders bont en blauw slaat of erger..
Lichaamstaal verraadt heel veel.
Daarnaast kunnen we genoeg geld uit ander toerisme halen dan van prostitutie.
Vraag een willekeurige buitenlander waar hij aan denkt bij Nederland. Drugs, prostitutie, klompen, tulpen en windmolens.
@ Patrick: Dat zeg ik ook niet, maar je zegt wel dat je naar de hoeren wilt. Ik vind dat een foute instelling.
http://www.youtube.com/watch?v=Q96Mv2hkA40 Hoersubsidie is een grap van Najib Amhali. Ik zeg niet dat ik naar de hoeren wil, ik ben de clown die ik altijd ben.
Er zijn vooralsnog meer vrouwelijke dan mannelijke prostituees hoor.
Dat is het punt niet. Er zijn ook mannelijke prostituees. Punt :P

Rob P schreef:
Burny schreef:ik heb trouwens geen flauw idee wat metrosexueel inhoud

Gewoon manwijf :lol:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metroseksueel
Kanye West is een typische metroseksueel in de hiphopscene, net als Pharell Williams trouwens. Cristiano Ronaldo is er een, David Beckham is er een.

Het is niet zo zeer een manwijf, maar meer een soort mannelijk modepopje.
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Bericht door Burny » 07-12-2011 18:37

alle hoeren op de brandstapen,
just in case

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 07-12-2011 19:44

Kanye vind ik ook een manwijf hoor... z'n muziek is goed, maar leren broeken en rokjes, kom op.. Afbeelding

maarja, er zijn ook rappers die gewoon vrouwenkleren dragen. :lol:

Afbeelding
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

Plaats reactie