Bone Thugs -N- Harmony

Run DMC, Eric B. & Rakim, De La Soul, KRS-One, 2Pac, Notorious B.I.G... wie kent ze niet?
Plaats reactie
D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bone Thugs -N- Harmony

Bericht door D-Tagz » 30-11-2010 13:16

Eigenlijk een vette schande dat deze legendes nog geen eigen topic hebben. They go WAAAAY back.
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

MCPaci
Unsigned Hype
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-12-2010 14:57

Bericht door MCPaci » 26-12-2010 15:46

Deze zijn zwaar legendes. Dit is echt een van de vetste Hip Hop groepen ooit. Ik had toch stiekem gehoopt dat Eminem met hun gaat werken dat ze samen een liedje maken met daarin volop met snelheid rappen.

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 26-12-2010 15:48

Ik las laatst ergens dat ze bezig waren met shady records...
Weten jullie daar wat over?
Kan natuurlijk ook oud nieuws/niet waar geweest zijn.
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 26-12-2010 16:08

Enkele jaren terug waren er plannen voor Bone Thugs om bij Shady Records te tekenen, maar door ruzie in de groep ging dat niet door. Weet niet hoe het nu zit.

timvz
On Fire
Berichten: 452
Lid geworden op: 14-11-2010 02:10

Bericht door timvz » 26-12-2010 17:22

Volgens mij was dat inderdaad door ruzie, maar was een paarmaanden terug niet weer zon gerucht?
Eminem = The Slim Shady!

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 26-12-2010 19:01

Nee klopt SSNL, je weet niet hoe het zit :P Je hoorde het namelijk van mij :P hahaha

Het zit zo: Bone had al getekend bij Interscope, moederorganisatie van o.a. Full Surface Records van Swizz Beats en Aftermath, moederorganisatie van Shady. De bedoeling was dat Bone zou tekenen bij Aftermath, en "gestald" zou worden bij Shady, zoals Dre dat eerder bij Game deed.

Bizzy Bone kreeg op de een of andere manier ruzie met de rest van de groep om geld, en verliet de groep, en Flesh -N- Bone zat nog vast. De deal met Aftermath ging niet door vanwege die ruzie, vervolgens tekenden ze bij Full Surface, daar hebben ze Strength & Loyalty gedropt met z'n drieën.

Overigens werkte Bizzy Bone nog wel met Bone Thugs samen in die periode, aan de Bone Brothers cd's. Heeft zelfs met de volledige groep een track gedaan (m.u.v. Wish), Hip Hop Baby.

Ondertussen zijn ze weer compleet, en hebben pas de CD "Uni5, The World's Enemy" gedropt met enkele dope tracks (Meet Me In The Sky wil ik op mn begrafenis, dus als ik doodga, je weet wat je kan verwachten :P).

Hoe het zit met een eventuele deal met Shady op dit moment weet ik niet. Ik hoop het wel. Al zou het 1 track met Em zijn op idd de 5e versnelling. Eminem zou toch iedereen de mond snoeren als hij meekan met Bizzy, Wish, Layzie, Krayzie en Flesh? :D Qua snelheid bedoel ik. Qua content is Eminem overduidelijk sterker. Maar qua snelheid ben ik wel benieuwd.

Bijvoorbeeld:

Eminem feat. Bone Thugs & Twista

WOW :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

MCPaci
Unsigned Hype
Berichten: 30
Lid geworden op: 25-12-2010 14:57

Bericht door MCPaci » 28-12-2010 15:54

D-Tagz schreef:Nee klopt SSNL, je weet niet hoe het zit :P Je hoorde het namelijk van mij :P hahaha

Het zit zo: Bone had al getekend bij Interscope, moederorganisatie van o.a. Full Surface Records van Swizz Beats en Aftermath, moederorganisatie van Shady. De bedoeling was dat Bone zou tekenen bij Aftermath, en "gestald" zou worden bij Shady, zoals Dre dat eerder bij Game deed.

Bizzy Bone kreeg op de een of andere manier ruzie met de rest van de groep om geld, en verliet de groep, en Flesh -N- Bone zat nog vast. De deal met Aftermath ging niet door vanwege die ruzie, vervolgens tekenden ze bij Full Surface, daar hebben ze Strength & Loyalty gedropt met z'n drieën.

Overigens werkte Bizzy Bone nog wel met Bone Thugs samen in die periode, aan de Bone Brothers cd's. Heeft zelfs met de volledige groep een track gedaan (m.u.v. Wish), Hip Hop Baby.

Ondertussen zijn ze weer compleet, en hebben pas de CD "Uni5, The World's Enemy" gedropt met enkele dope tracks (Meet Me In The Sky wil ik op mn begrafenis, dus als ik doodga, je weet wat je kan verwachten :P).

Hoe het zit met een eventuele deal met Shady op dit moment weet ik niet. Ik hoop het wel. Al zou het 1 track met Em zijn op idd de 5e versnelling. Eminem zou toch iedereen de mond snoeren als hij meekan met Bizzy, Wish, Layzie, Krayzie en Flesh? :D Qua snelheid bedoel ik. Qua content is Eminem overduidelijk sterker. Maar qua snelheid ben ik wel benieuwd.

Bijvoorbeeld:

Eminem feat. Bone Thugs & Twista

WOW :P
Qua snelheid heeft hij al bewezen in mijn ogen dat hij makkelijk mee kan met deze jongens. Hij heeft Lil Wayne in die snelle raps overklast, ik denk dat wanneer hij een track met hun doet het alleen maar beter wordt omdat Eminem de lat hoger legt omdat deze mensen van een andere niveau zijn.

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 28-12-2010 17:15

Hmm, raps als in Forever zijn snel, erg snel, maar nog LANG niet Bone of Twista-snel... Dat is insanely snel... Ik ben wel benieuwd :P

Krayzie in deze:

http://www.youtube.com/watch?v=dQV3mlJcPVY

Motherfucker!
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 28-12-2010 18:58

Ik luisterde vroeger altijd naar Twisted Heat (Twista ft. Drag-On). Die gast is echt Fucking snel.

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 29-12-2010 00:45

Yeah, Twista heeft er idd ook een handje van... :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Plaats reactie