Beats By Dr. Dre headphones

Komt Detox eindelijk uit? Voor wie produceert hij op het moment? Komt er nog een collab met Snoop of Em?
timvz
On Fire
Berichten: 452
Lid geworden op: 14-11-2010 02:10

Bericht door timvz » 03-01-2011 22:26

Oké thx
Eminem = The Slim Shady!

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 03-01-2011 23:33

Mediamarkt en BCC hebben ze ook. Maar deze vraag heb je in ditzelfde topic al eerder gesteld :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 03-01-2011 23:37

Ghisallo schreef:Wow super nice die koptelefoon.

Heb deze dus eens getest bij de Mediamarkt.
En wat een geluid !!! :D briljant.

Alleen de prijs....

Is dat het waard ?? (solohd)
SoloHD heb ik niet getest, wel de normale Solo en nu dus de Studio. Qua kwaliteit is er niet veel verschil (voor de oren van een leek, no offence :P Ik heb getrainde oren XD).

De SoloHD schijnt een geupgrade versie van de Solo te zijn, ietsjes steviger, ietsjes beter geluid, en kinderziektes uit de vorige Solo zijn hierin gefixt. Dus je kan de SoloHD beter zien als een Solo v2.0.

Het is de prijs dubbel en dwars waard. Niet alleen trek je bekijks, maar je kan met deze headphones ook letterlijk beter van je muziek genieten. Ik heb hem nu een half dagje en ik kan al niet meer zonder. Ik heb hem nu op mn hoofd en heb niet eens muziek aan (voor ff:P)
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

upgrade_brigade
Unsigned Hype
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2010 13:13

Bericht door upgrade_brigade » 04-01-2011 02:02

stancu_ schreef:Een vriend van mij heeft er ook een. Ik zit er zelf ook over na te denken, maa rik vind het gewoon erg duur, en zeker gezien mijn oordopjes het nooit lang volhouden die van mijn ipod zijn ook vorige week kapot gegaag en nu moet ik het met blackberry oortjes doen en die dingen zijn best kut.
Ik denk dat je wel uitkijkt hoor als je zo`n dure koptelefoon hebt. :P
Now here i come screaming attack like i just stepped on one!

upgrade_brigade
Unsigned Hype
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2010 13:13

Bericht door upgrade_brigade » 04-01-2011 02:04

D-Tagz schreef:
Ghisallo schreef:Wow super nice die koptelefoon.

Heb deze dus eens getest bij de Mediamarkt.
En wat een geluid !!! :D briljant.

Alleen de prijs....

Is dat het waard ?? (solohd)
SoloHD heb ik niet getest, wel de normale Solo en nu dus de Studio. Qua kwaliteit is er niet veel verschil (voor de oren van een leek, no offence :P Ik heb getrainde oren XD).

De SoloHD schijnt een geupgrade versie van de Solo te zijn, ietsjes steviger, ietsjes beter geluid, en kinderziektes uit de vorige Solo zijn hierin gefixt. Dus je kan de SoloHD beter zien als een Solo v2.0.

Het is de prijs dubbel en dwars waard. Niet alleen trek je bekijks, maar je kan met deze headphones ook letterlijk beter van je muziek genieten. Ik heb hem nu een half dagje en ik kan al niet meer zonder. Ik heb hem nu op mn hoofd en heb niet eens muziek aan (voor ff:P)
Ahahahahahaha.
Now here i come screaming attack like i just stepped on one!

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 04-01-2011 14:52

Het valt me trouwens op, dat je veel meer details hoort door deze koptelefoon met een comfortabel, lekker volume, als wanneer je hem voluit blaast. Dat is goed gedaan door de makers, zo stimuleren ze om je muziek niet keihard te zetten.
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

upgrade_brigade
Unsigned Hype
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2010 13:13

Bericht door upgrade_brigade » 10-01-2011 19:16

Tagz heeft me teveel in verleiding gebracht.
Ik ben sparendé.
Now here i come screaming attack like i just stepped on one!

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 10-01-2011 20:09

hahahaha :D :P ik kom wel een keertje naar Hen Delder, laat ik het je horen
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 10-01-2011 20:45

ik ben op dit moment aan het sparen voor het "vlaggenschip" of de koptelefoon van 50 cent
ik draag echt nu al een jaar een koptelefoon en ik vind het veel beter dan oortjes op dit moment heb ik een sennheiser hd 205 (30 euro en goeie kwaliteit) alleen omdat er 3 meter kabel aan zit is het irritant om over straat te dragen...

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 10-01-2011 21:00

Die van 50 ziet er goed uit!
En hij is draadloos
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

Plaats reactie