G UNIT NAAR EMI MUSIC

Praat hier over Lloyd Banks, Tony Yayo, of ex-leden als Young Buck en The Game.
Plaats reactie
D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

G UNIT NAAR EMI MUSIC

Bericht door D-Tagz » 20-08-2010 12:44

De kogel is door de kerk, G-Unit Records gaat samenwerken met EMI Music. EMI gaat zich voor G-Unit onder andere bezighouden met de promotie en distributie van albums. Het eerste werk dat G-Unit en EMI samen uit gaan brengen is het nieuwe album van Lloyd Banks.

Het is de bedoeling dat het album van Banks, ‘The Hunger For More 2’, op 23 november van dit jaar uitkomt. Daarna is het tijd voor het soloalbum van Tony Yayo. De plaat, nog zonder naam, moet in het begin van 2011 uitkomen.

Bij EMI zijn ze erg blij met de deal met G-Unit. “G-Unit is a huge force," zegt general manager Mike Harris. "Lloyd Banks knows how to deliver a lyrical punch and his single has already generated huge anticipation for the album.. Tony Yayo is a totally unique talent, and ‘Pass the Patron’ already has the Hip-Hop world buzzing about his album coming out next year.”

SSNL, miss tijd om het G Unit topic te verplaatsen aangezien ze niet meer bij de Shady family horen?
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Re: G UNIT NAAR EMI MUSIC

Bericht door SlimShadyNL » 20-08-2010 19:54

D-Tagz schreef:SSNL, miss tijd om het G Unit topic te verplaatsen aangezien ze niet meer bij de Shady family horen?
Ik denk dat Eminem persoonlijk vindt dat G-Unit (en vooral 50) nog wel bij zijn family hoort.

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 21-08-2010 03:47

Hmmm ik weet niet. 50 is achterbaks genoeg om Eminem nu aan te vallen... Zou een domme zet zijn overigens want als je Em verraadt, verneukt hij je carriere. He Ja? He Canibus? He Benzino? (Niet dat de laatste 2 een grote fanbase hebben, maar toch). He Everlast en Limp Bizkit? lol
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 21-08-2010 07:55

Je vergeet het grootste voorbeeld en de grootste loser: Ja Rule. Had best wel wat hits en was best groot aan het worden, maar 50, Dre en vooral Eminem hebben zijn carriere om zeep geholpen.

Als 50 nu Eminem aanvalt is zijn carriere voorbij. Misschien was Ja Rule wel groter dan 50 nu is. Ik heb zelfs Ja Rule's 'Pain Is Love' (wat ik later met de beef Penis Love ging noemen) veel beluisterd. :oops:

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 21-08-2010 13:49

SlimShadyNL schreef:Je vergeet het grootste voorbeeld en de grootste loser: Ja Rule. Had best wel wat hits en was best groot aan het worden, maar 50, Dre en vooral Eminem hebben zijn carriere om zeep geholpen.

Als 50 nu Eminem aanvalt is zijn carriere voorbij. Misschien was Ja Rule wel groter dan 50 nu is. Ik heb zelfs Ja Rule's 'Pain Is Love' (wat ik later met de beef Penis Love ging noemen) veel beluisterd. :oops:
Nee hoor, vergeet ik niet. En tja, stiekem blijf ik Ja Rule ook gewoon goed vinden. Dom van Ja dat hij Eminem erin betrok. Als hij het een 50 beef had gehouden had z'n carriere nog geleefd.
He Ja?
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 08-01-2011 12:55

nee ja rule was niet sterk genoeg gebleven om nu nog relevant te zijn,
50 cent is ook niet heel groot meer inmiddels maar hij is nog wel groter dan ja rule in zijn beste jaren.
en ik weet wel cker dat 50 Eminem nooit zou laten vallen net zo als dat hij Dr.Dre nooit zal laten vallen.
zij zijn tenslotte de reden dat hij bekend is geworden.
ik denk dat 50 cent zijn beste tijd wel voorbij is, hij moet er nu alleen wel voor zorgen dat hij niet zo word als snoop dogg met zn "wet" dat is geen hiphop meer dat is gewoon pop muziek...

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Re: G UNIT NAAR EMI MUSIC

Bericht door tommmy-c » 08-01-2011 12:59

SlimShadyNL schreef:
D-Tagz schreef:SSNL, miss tijd om het G Unit topic te verplaatsen aangezien ze niet meer bij de Shady family horen?
Ik denk dat Eminem persoonlijk vindt dat G-Unit (en vooral 50) nog wel bij zijn family hoort.
En 50 is nog steeds een rapper onder het label Shady Records

Plaats reactie