Collabo???

Cover gemaakt? Beat nagemaakt in FL Studio? Iets anders wat niet van jezelf is maar toch wel? Let us know en post het hier!
Plaats reactie
D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Collabo???

Bericht door D-Tagz » 25-04-2011 04:14

Zijn er mensen die een collabo met mij willen doen op deze track:

http://www.youtube.com/watch?v=6r2NlFgmfF8

Ik heb mijn verse al klaar, ik wacht op die van jou. Het gaat in een studio opgenomen worden, en misschien komt er ook een streetvideo. Moet even kijken hoe ik dat moet doen maar ik kijk wel ff.

Voorwaarden zijn:

1) Je moet skills hebben (de mensen die mijn verse al kennen, complimenteren me erop, en ik wil niet voor lul staan in de track)

2) het moet ergens over gaan. Het moet niet in het wildeweg gerijm worden, de song heeft een topic, en ik wil ook dat het topic naar buiten komt.

3) Je moet geduldig zijn, ik kan niet meteen een studio boeken, maar het komt wel.

4) Je moet vloeiend Engels kunnen. Steenkolen-Engels is geen gehoor

Voldoe je aan de eisen, drop je verse in dit topic, dan kan ik ff checken hoe of wat :)
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 29-04-2011 18:59

Misschien kun je via twitter iemand vinden die dit zou kunnen?
of vraag cashis om een collab. :D
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 01-05-2011 03:42

Lol nah, ik wil hem close houden :P Echt met iemand in de studio staan. Kan ik dat ook eens meemaken :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 04-07-2011 19:24

heb je miss nog beats nodig?

ik kan wel proberen iets te schrijven maar rappen kan ik niet, wel als ik alleen in een kamer ben maar als er anderen bij zijn... :lol:

edit: net ff freestyletje grprobeert en ik kan wel op die beat rappen iig :D

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 08-07-2011 02:00

allright, probeer wat te schrijven, komen we er wel uit. eventueel help ik je er wel mee :)
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Plaats reactie