Pukkelpoppers willen geld terug

Interessant, gek, leuk, mooi, of goed nieuws? Vertel ons erover!
SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Pukkelpoppers willen geld terug

Bericht door SlimShadyNL » 14-11-2011 10:13

De organisatie van Pukkelpop heeft niet alle bezoekers tevreden kunnen stellen met de consumptiebonnen die de bezoekers van de noodweer-editie kregen aangeboden. Zeker tien jongeren willen gewoon hun geld terugkrijgen en hebben dat laten weten in brieven aan de organisatie.

Dat melden de Belgische kranten Het Belang van Limburg en de Gazet van Antwerpen. Veel bezoekers willen het geld van de tickets terug en nemen daarom een advocaat in de arm. Sommigen claimen als groep hun geld, anderen doen dat individueel.

Het popfestival werd stopgezet nadat het noodweer aan vijf bezoekers het leven had gekost. Tientallen mensen raakten gewond. De organisatie besloot de gedupeerde festivalgangers te compenseren met eet- en drankbonnen voor de volgende drie edities. Vorige maand werd al bekend gemaakt dat het festival in ieder geval volgend jaar doorgaat.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... geld-terug

Wat denken we hiervan? Er zitten hier ook een paar mensen die naar Pukkelpop zouden gaan, toch?

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 14-11-2011 14:45

Belachelijk. Er zijn mensen doodgegaan daar en ze maken zich druk om hun portemonnee? Misselijkmakend. Serieus.
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 14-11-2011 15:28

D-Tagz schreef:Belachelijk. Er zijn mensen doodgegaan daar en ze maken zich druk om hun portemonnee? Misselijkmakend. Serieus.
Eens. Die jongeren moeten zich realiseren dat ze net zo goed onder het puin hadden kunnen komen. In plaats daarvan gaan ze mopperen over een paar tientjes.

Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Bericht door Burny » 14-11-2011 17:06

als er geen doden waren gevallen en het was afgeblazen.
dan zou je je geld ook terug willen
nuff said

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 14-11-2011 17:31

Burny schreef:als er geen doden waren gevallen en het was afgeblazen.
dan zou je je geld ook terug willen
nuff said
Ben ik het wel mee eens, die "paar tientjes" zijn voor mij toch een aantal dagen werken.. En voor de mensen die speciaal voor 1 artiest (Eminem) zijn gekomen hebben bonnen ook geen zin als ze volgend jaar niet gaan.
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 14-11-2011 17:51

Een paar dagen werken of een mensenleven...

Als je naar de disco gaat en de boel vliegt in de fik. Ga je toch ook niet je entree terugvragen?

Of als je naar Thailand gaat en er komt een Tsunami, ga je dan naar de reismaatschappij om geld terug te vragen?

Aan dit soort dingen kan niemand wat doen. Ik vond het dan ook schandalig dat artiesten (lees: multimiljonairs) gingen zeuren om materiaal dat vergoed moest worden door Pukkelpop.

Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Bericht door Burny » 14-11-2011 18:24

ja dan houden de organisatoren van pukkelpop het, zij hebben namelijk niks met het ongeluk te maken en zijn echt heel onschuldig en verdienen het geld.

Het feit dat ik m'n geld terug zou willen betekent niet dat ik geen respect heb voor de overledene.

Niet iedereen kan zomaar alles aanschaffen en is verwend door rijke ouders

nuff said

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 14-11-2011 18:28

Alsof de organisatoren van Pukkelpop hier iets mee hebben verdiend? De artiesten waren al betaald, het is dus maar de vraag in hoeverre bands/artiesten het geld teruggestort hebben.

Burny
Warrior
Berichten: 376
Lid geworden op: 22-08-2011 13:32

Bericht door Burny » 14-11-2011 18:29

dus dan krijgen de artiesten het geld?
ik bedoel de artiesten stonden niet in de regen terwijl alles op hun hoofd neerkwam
ik betwijfel of er artiesten zijn gaan helpen bij de gewonden

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 14-11-2011 18:37

Het lijkt me juist een mooi gebaar van artiesten als zij voor de fans zouden betalen. Tel alle bedragen bij elkaar op en deel dat door het aantal bands/artiesten, evenredig aan het totaal wat zij ontvangen hebben.

Maar ja, artiesten zijn rijk en 95% daarvan wil geen cent inleveren.

Plaats reactie