hellep

Problemen met Windows? Of andere hulp nodig voor je PC? Misschien kunnen we elkaar helpen.
Plaats reactie
Lucky-Lolz
Unsigned Hype
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2011 21:55

hellep

Bericht door Lucky-Lolz » 11-05-2011 22:08

oke download iemand hier muziek van bearshare??
want (beetje laat maarje) ik wil i need a doctor op mijn mp4
maar ik krijg de hele tijd van die remixjes en bij de gewone slaat hij de hele tijd stukjes over (die is dus niet gewoon) en ik kan geen fatsoenlijke vinden en dan heb ik er miss. eentje en dan word hij halverwege gebroken met downloaden en dan gaat ie 2 uur niet verden en dan komt ie er achter dat het niet lukt dus plzzzzzzzzz hulp
Vrouw/Meisje, tiener, eminem, muziek, paarden, streetdance, lolz, hyperheid, leveloosheid, crazy (ik dan eah)

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Re: hellep

Bericht door D-Tagz » 12-05-2011 08:15

Lucky-Lolz schreef:oke download iemand hier muziek van bearshare??
want (beetje laat maarje) ik wil i need a doctor op mijn mp4
maar ik krijg de hele tijd van die remixjes en bij de gewone slaat hij de hele tijd stukjes over (die is dus niet gewoon) en ik kan geen fatsoenlijke vinden en dan heb ik er miss. eentje en dan word hij halverwege gebroken met downloaden en dan gaat ie 2 uur niet verden en dan komt ie er achter dat het niet lukt dus plzzzzzzzzz hulp
Liedje of video?

http://www.megaupload.com/?d=T1A9I28V is het liedje.

Enne, fuck BearShare. Ik zou als ik jou was Frostwire gebruiken. Werkt etzelfde als LimeWire, maar dan nieuw :P En blauw :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Lucky-Lolz
Unsigned Hype
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2011 21:55

Bericht door Lucky-Lolz » 12-05-2011 15:25

die heb ik gehad dat downloadprogramma maarre mijn laptop knikkert hem er de hele tijd af zegt dat er een virus in zit en site geprobeert heel slecht geluid bij mij
Vrouw/Meisje, tiener, eminem, muziek, paarden, streetdance, lolz, hyperheid, leveloosheid, crazy (ik dan eah)

Rob P
Site Admin
Berichten: 1377
Lid geworden op: 17-10-2010 13:04

Bericht door Rob P » 12-05-2011 21:33

Lucky-Lolz schreef:die heb ik gehad dat downloadprogramma maarre mijn laptop knikkert hem er de hele tijd af zegt dat er een virus in zit en site geprobeert heel slecht geluid bij mij
Gebruik gewoon Bittorent, heb je nergens last meer van.
Man, how could you touch so many lives and just leave us...

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 13-05-2011 04:49

Lucky-Lolz schreef:die heb ik gehad dat downloadprogramma maarre mijn laptop knikkert hem er de hele tijd af zegt dat er een virus in zit en site geprobeert heel slecht geluid bij mij
Dit is de iTunes versie. Geeft hij slecht geluid vanuit je laptop/PC speakers of de oordopjes van je MP4?
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Lucky-Lolz
Unsigned Hype
Berichten: 50
Lid geworden op: 10-05-2011 21:55

Bericht door Lucky-Lolz » 13-05-2011 12:57

slecht van alles laptop mp4 computer enz
Vrouw/Meisje, tiener, eminem, muziek, paarden, streetdance, lolz, hyperheid, leveloosheid, crazy (ik dan eah)

Plaats reactie