Nouveau Riche Music

Van Extince en Brainpower tot Osdorp Posse en The Opposites.
Rubert
Role Model
Berichten: 529
Lid geworden op: 16-12-2010 21:04

Nouveau Riche Music

Bericht door Rubert » 31-08-2011 12:54

Afbeelding

Nouveau Riche is een rapgroep, met 5 rappers: Mr.Polska, JeBroer, Leo, Steph & Digitzz.
De beats van Nouveau Riche worden geproduceerd door "boaz v/d beats" hij maakt vooral techno en dubstep beats.
Nouveau riche heeft al 1 album ''Alziend Oor"

Steph Afbeelding


Steph, met als volledige naam Stepherd is te zien in de Clip van ZoHeet. Hij doet de intro van de clip, en hij is ook te zien in de documentaire van BNN.

Digitzz Afbeelding


Digitzz is een Amerikaanse rapper met wortels in Nederland. Digitzz staat vooral bekend om zijn Engelstalige nummers zoals CoeCoe, My Medicine en Set of Wings. Digitzz wiens echte naam Nigel is, is 23 jaar en komt uit Nijmegen. Naast het opnemen van tracks bij Boaz v/d Beatz, gaat hij ook nog naar school.

Leo Afbeelding


Leo is een Nederlands rapper met Mexicaanse achtergrond. Hij is de snelste rapper van Nederland en wordt ook wel Leo vd Flows genoemd. Hij maakte een track met Keizer, Laat maar zitten. Net als Mr. Polska kwam ook Leo in de studio van 101 Barz van BNN. Verder was hij talent van de week bij 101 Barz.

Mr. Polska


Afbeelding

Mr. Polska (Dominik W?odzimierz Groot, geb. 21 juli 1989 in Polen) is verbonden aan Nouveau Riche. Hij kreeg enige bekendheid met de track Kapoole Mashien, waarvoor een clip is opgenomen in Polen. Mr. Polska heeft samen met JeBroer een track gemaakt met Negativ, een bekende Nederlandse rapper. Negativ zette de track Bomrush op zijn mixtape Hinderlijker. In 2010 nam hij in de studio van 101 Barz zijn wintersessie op.
Statemagazine van BNN is op bezoek geweest bij Mr. Polska in Gorinchem voor het programma Homegrown, waarin zij verschillende artiesten thuis volgen.
In 2010 stond hij in de finale van de Grote Prijs van Nederland. Zijn concurrenten waren Kalibwoy en Boef en de Gelogeerde Aap. Hij won de Grote Prijs niet, maar hij heeft wel een StateMagazine Rookie of the Year award gewonnen in 2010.
In de Pers (editie 14 januari 2011pag. 13) behoorde Mr. Polska bij De elf van onszelf
18 januari 2011 heeft Mr. Polska zijn tweede wintersessie bij 101 Barz opgenomen, dit keer samen met JeBroer. Mr. Polska klaagde er via Twitter bij TMF over dat hij niet gevraagd was om op te treden op de TMF Awards 2011. TMF daagde hem daarop uit om 1000 keer geretweet te worden met #polskaoptmfawards. Dat lukte binnen een half uur. In mei kwam Alziend oor uit, waarop Polska prominent aanwezig is. Op 27 juni 2011 was Polska support act van House of Pain en op 21 juli van Lil' B.

JeBroer

Afbeelding


JeBroer deed mee aan de track en videoclip ZoHeet samen met Mr. Polska, Leo en Digitzz, geproduceerd door Boaz v/d Beatz. JeBroer is talent van de week geweest.
JeBroer deed in 2011 een wintersessie van 101 Barz met Mr. Polska. het vooral om feesten sex en drugs dat hoor je in hun teksten.

Boaz v/d Beats
Afbeelding

Boaz Maakt de beats, hij is ook de oprichter van nouveau riche music, hij maakt al 7 jaar lang achter elkaar beats, hij word ook wel boaz is een alien genoemd omdat hij buitenaardse beats maakt.
De beats zijn hardstyle grime, dance electro.

Afbeelding

Rubert
Role Model
Berichten: 529
Lid geworden op: 16-12-2010 21:04

Bericht door Rubert » 31-08-2011 13:03

Nouveau Riche - Zo Heet
http://www.youtube.com/watch?v=cbzvd-ebBgI
Jebroer - Vriendje
http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... wcc8Befeuw
Mr.Polska & Tony Vroom Tony vroom ligt aan een beademings apparaat stond ergens dat hij dood is daarom deze versiehttp://www.youtube.com/watch?feature=youtube_g ... HO0yXPtR2s
Digitzz - Dlowhttp://www.youtube.com/watch?feature=youtube_g ... NW1p-VXuUc
Leo - Pomp les volumes
http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... iYCWtYhDuM
Steph Ghetto
http://www.youtube.com/watch?feature=yo ... dPidWz7dYU

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 01-09-2011 00:54

Ik zal je openingspost even leesbaarder maken, maar de info en het uitgebreide van je openingspost is goed. Keep it up!
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Rubert
Role Model
Berichten: 529
Lid geworden op: 16-12-2010 21:04

Bericht door Rubert » 01-09-2011 01:58

Hoe vind je nouveau Riche dan

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 01-09-2011 12:31

Rubert schreef:Hoe vind je nouveau Riche dan
Heb niks met nederhop, dus ook niet gecheckt.
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Rubert
Role Model
Berichten: 529
Lid geworden op: 16-12-2010 21:04

Bericht door Rubert » 01-09-2011 12:54

Oooh, maar dit is echt hele andere soort rap enz, beetje hardstyle dance grime, het is heel apart maar wel echt goed.

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 02-09-2011 14:52

D-Tagz schreef:
Rubert schreef:Hoe vind je nouveau Riche dan
Heb niks met nederhop, dus ook niet gecheckt.
same here, ik heb de 101 barz sessie gezien maar die vond ik tegenvallen, zonder de beats zijn ze nergens, digitzz vond ik nog wel redelijk maar dat is omdat hij engels rapte

D12
Criminal
Berichten: 148
Lid geworden op: 24-06-2011 15:02

Bericht door D12 » 03-09-2011 00:49

Wack, meestal. Vooral Je Broer.
Nahja op een zaterdagavondje is het wel is lekker.
Maarja love naar opgezwolle(sticks rico delic,typhoon, fakkelbrigade, fakkelteitgroep, zo moelijk etc.) , kohfie connect, appa, mc regga etc etc. haha

tommmy-c
Superman
Berichten: 1245
Lid geworden op: 04-01-2011 17:19

Bericht door tommmy-c » 03-09-2011 18:10

D12 schreef:Wack, meestal. Vooral Je Broer.
Nahja op een zaterdagavondje is het wel is lekker.
Maarja love naar opgezwolle(sticks rico delic,typhoon, fakkelbrigade, fakkelteitgroep, zo moelijk etc.) , kohfie connect, appa, mc regga etc etc. haha
osdorp posse is voor mij wel de beste rapgroep in nederland, en de nederlandse Eminem Brainpower vind ik ook goed

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Bericht door D-Tagz » 03-09-2011 20:40

tommmy-c schreef:
D12 schreef:Wack, meestal. Vooral Je Broer.
Nahja op een zaterdagavondje is het wel is lekker.
Maarja love naar opgezwolle(sticks rico delic,typhoon, fakkelbrigade, fakkelteitgroep, zo moelijk etc.) , kohfie connect, appa, mc regga etc etc. haha
osdorp posse is voor mij wel de beste rapgroep in nederland, en de nederlandse Eminem Brainpower vind ik ook goed
Met jou ken ik lullen :P
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

Plaats reactie