[Introductie] Stancu_

Lees hier de huisregels en diverse forum-mededelingen. Ook is hier ruimte om je even voor te stellen als je nieuw bent op het forum. Altijd leuk om wat over elkaar te weten.
stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

[Introductie] Stancu_

Bericht door stancu_ » 17-10-2010 20:00

heey,

Ik ben Stanley 17 jaar en woonachtig in Spijkenisse.
Mijn hobby's zijn gamen, bowlen muziek luisteren (kan niet zonder) en naar Feyenoord toe gaan.
Momenteel werk ik bij de Albert Heijn 4 dagen per week en zit ik 1 dag per week op school ik leer voor eerste verkoper maar het doel is om filiaalmanager te worden, En mijn droom is een eigen winkel te beginnen Branche maakt niet echt uit.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 18-10-2010 06:29

Welkom!
en naar Feyenoord toe gaan.
wat moet je daar dan?

D-Tagz
Site Admin
Berichten: 1813
Lid geworden op: 08-06-2010 09:07

Re: [Introductie] Stancu_

Bericht door D-Tagz » 19-10-2010 06:38

stancu_ schreef:heey,

Ik ben Stanley 17 jaar en woonachtig in Spijkenisse.
Mijn hobby's zijn gamen, bowlen muziek luisteren (kan niet zonder) en naar Feyenoord toe gaan.
Momenteel werk ik bij de Albert Heijn 4 dagen per week en zit ik 1 dag per week op school ik leer voor eerste verkoper maar het doel is om filiaalmanager te worden, En mijn droom is een eigen winkel te beginnen Branche maakt niet echt uit.
Eerste vetgedrukte gedeelte:

Voor een Eminem-fan heb je de perfecte naam ;)

Tweede vetgedrukte gedeelte:

Iedere gek z'n gebrek :lol:

Welkom, hopelijk blijf je langer dan alleen voor het T-shirt :D


Ohhh nu het er toch over gaat, SSNL!!! Das nie eerlijk, ik ben er vanaf het eerste uur. IK VERDIEN EEN T-SHIRT!!!!!!! 8)
D-Tagz schreef:Want als een grap niet grappig is, hoe kan een grap dan een grap zijn?
Slim-Shady.nl's Johan Cruijff, maar da's logisch. *slurp*

BBPin: 26C94EBB

✯✯✯

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 19-10-2010 19:23

SlimShadyNL schreef:Welkom!
en naar Feyenoord toe gaan.
wat moet je daar dan?
ja... dat vraag ik me de laatste tijd ook af eigenlijk, maar ik blijf gaan en hoop op betere tijden.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 19-10-2010 19:27

Ik hoop het voor de NORMALE fans van je club. Dat is dus niet zo'n grote groep. Hoop voor je dat jij daaronder valt. Of stond je vorig jaar ook te juichen toen Twente van je club won? :evil:

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 19-10-2010 19:38

SlimShadyNL schreef:Ik hoop het voor de NORMALE fans van je club. Dat is dus niet zo'n grote groep. Hoop voor je dat jij daaronder valt. Of stond je vorig jaar ook te juichen toen Twente van je club won? :evil:
Nee, ik stond niet te juichen. ik vind gewoon dat je je eigen club moet supporteren en niet een andere club omdat je rivaal dan geen kampioen kan worden. zulke mensen hebben meer haat voor ajax dan liefde Feyenoord dat soort mensen verzieken het vaak ook voor de andere fans, voorbeeld de 150 mensen die het trainingsveld op gingen.
Het is wel zo dat ik Ajax niks gun maar dat is het zelfde dat jullie feyenoord niks gunnen lijkt me?
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 19-10-2010 19:43

Ik gun Feyenoord barweinig ja. Maar dat komt mede door het gedrag van vele fans. Toch zou ik het schitterend vinden om ooit weer een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord te hebben.

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 19-10-2010 19:48

SlimShadyNL schreef:Ik gun Feyenoord barweinig ja. Maar dat komt mede door het gedrag van vele fans. Toch zou ik het schitterend vinden om ooit weer een titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord te hebben.
Rivaliteit hoort er wel bij vind ik, maar soms gaat de haat gewoon te ver. Het lijkt me overigns wel helemaal geweldig om Feyenoord en Ajax tot de laatste speeldag mee te zien spelen om de titel. De 2 grootste clubs van Nederland die samen nog kans maken mooier kan haast niet.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

SlimShadyNL
Site Admin
Berichten: 1546
Lid geworden op: 13-05-2010 12:39

Bericht door SlimShadyNL » 19-10-2010 19:52

Genoeg over Feyenoord en Ajax, dit is jouw topic ;)

Ik lees dat je van gamen houdt. PS3/XBox/PC/Wii?

En goed dat je een opleiding doet via AH. Bekende route voor mij. Drie jaar geleden begon ik bij Blokker als verkoper en ben nu (waarnemend) bedrijfsleider. Ik sta op de wachtlijst voor een eigen filiaal. 8)

stancu_
Warrior
Berichten: 368
Lid geworden op: 17-10-2010 19:50

Bericht door stancu_ » 19-10-2010 19:54

playstation 3 natuurlijk :D
Ik hoop ook ooit op een dag een eigen filiaal te hebben, maar dat zol nog wel eventjes duren denk ik.
Afbeelding
Signature made by me

"Success is my only motherfucking option, failure's not"

Plaats reactie